Jävla kärring!

Idag har det inte alls varit roligt och jobba på grund av en kund som förstörde min dag. Hon förstörde inte bara min dag, utan hon fick mig också känna värdelös, att jag till slut grät för att jag var upprörd.

Det började med att jag fick ett telefonsamtal från henne som hade en klagomål om bilmuggar som vi säljer på mitt jobb. Det hon klagade över att kaffet blev varm i femton minuter vilket hon tyckte att det var dåligt. Hon tyckte att det skulle hålla längre än femton minuter. Jag som är oftast trevlig mot kunder, var trevlig mot henne, och var ärlig. Jag sa att jag inte kan mycket om det här, och vet inte hur länge värme ska hålla eftersom jag har aldrig testat det. Även berättade jag för henne vad det stod på hemsidan, om bilmuggar. Hon var inte nöjd med mitt svar, att hon fortsatte klaga tills hon började "kränka" ner mig. Hon sa att jag var underlig, och att jag inte borde jobba där om jag inte kan svara på hennes fråga bla bla bla.
Detta gjorde att mina händer började skaka för att jag har otroligt svårt att ta emot en dålig kritik. ( Det är för att en del människor har fått mig att känna värdelös vilket det gör att när jag får en dålig kritik, känner jag mig på en gång att jag är värdelös. ) Det var inte bara mina händer som var skakiga utan min kropp var också skakig, och jag antog att det var min smärta som jag upplevde. Sa till henne att jag inte kan svara på det här, och att jag inte har tillverkat bilmuggar. Jag fick nog för jag ville inte uppleva smärtan, att jag till slut sa till henne att vi får avsluta samtalet om vi ska hålla på och tjafsa vilket vi gjorde för hon la på luren.

Mina händer var skakiga. Jag var så upprörd. Jag var så arg, att jag till slut grät.
Detta gjorde att jag loggade ut från min mobil (arbete) för jag ville inte bli inloggad på min mobil.

Det var en jävla kärring jag hade, och man har velat att strypa henne.

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, en del kunder är underliga. Jag för min del kan inte ens tänka mig själv hoppa på en anställd och gnälla över en produkt - speciellt inte om det inte ens står att den ska hålla värmen i mer än 15 minuter. Jag tyckte det var bra att du sa att du inte kan säga så mycket när du själv inte testat produkten (man kan knappast kräva att en anställd ska ha testat varenda pryl i affären precis) och att du inte heller har tillverkat muggarna. För det har du ju inte, och då kan du inte heller stå för varför muggen inte håller värmen mer än i 15 minuter. Det var också bra gjort utav dig att säga att ni får avsluta samtalet, eftersom hon inte gav sig och dessutom fick dig att må dåligt. Du satte en gräns för hur mycket du tål.



Det är synd att folk glömmer så lätt bort att en affär köper oftast in från andra tillverkare. Givetvis tar man för givet att produkten är bra om affären köper in den, men de kan ju inte stå för HUR produkterna är tillverkade.



Jag hoppas du mådde bättre senare, Sabinis.



Kram(F)

2010-06-23 @ 20:56:59
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ajla

Min älskade syster!! Du är inte värdelös!! Sluta tänk negativa tankar om dig själv!!! Tror du hon kan svara på alla frågor på hennes jobb.... Jävla idiot!!! Jävla kunder, de kan vara så elaka ibland. Nästa gång får du bara ge telefonen till ngn annan lr lägga på;)

va faaaan tror hon om bilmuggarna, de kostar ju 30kr... Passar det inte så fårhon gå någon annanstans... Jävla satkärring!!! Älskar dig.... Du är bäst!!!

2010-06-26 @ 06:08:49
Postat av: Mtta

Du är INTE väderlös!

Det finns såna tyvärra osäkra idioter som vill ALLTID ha nåt o klaga på och hon är sån som inte kunde bemöta dig.. säg det nästa gång, det hjälper inte att skälla..eller så vill dem ha nåt o klaga på..tyvärr finns såna människor på jorden, inget att tå åt sig..spotta efter samtalet o GLÖM!! Massa krama till dig söta du..



2010-07-13 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0