Jätteglad.

Idag på eftermiddag fick jag en god nyhet som jag blev jätteglad över. Den känslan som jag upplevde, kan jag inte beskriva för jag finner inga ord. Det är inte bara jag som är glad över nyheten utan min familj är också glad över nyheten, speciellt min mamma. Hon kan inte beskriva hur mycket det betyder för henne, och det förstår jag. Jag förstår hennes glädje tanken på att hon har varit orolig och arg. Hon har inte bara varit orolig eller arg utan hon har också varit ledsen vilket hon var det för några dagar sedan.

Jag är jätteglad över goda nyheten. Nu behöver jag inte vara orolig som jag har varit. Nu behöver jag inte sitta hemma och vänta som jag har gjort länge.
Och för en liten stund skickade jag ett mail till Tiina, och berättade om den goda nyheten för jag ville att hon skulle vara den första personen som skulle få veta om den goda nyheten :)

Jag avslöjar inte än förrän jag har berättat det för någon annan.


Kommentarer
Postat av: TinA

vad det än är, så GRATTIS till en glad nyhet! :D

2010-03-15 @ 17:05:14
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

sv; HAHAHAHA tack så mycket Sabina :'D Jag har aldrig hört hela ja må hon/han leva-låten, så det var kul att du hade med hela texten :D Tack så mycket, du är en fin tös!



(F)

(Grattisgubben): <:o) ifall du vill använda den till nästa person som fyller år :D TACK IGEN! (F)

2010-03-25 @ 09:12:43
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0