Sötaste Lejla <3

Hon är en av de sötaste och underbaraste tjej jag har i mitt liv. Hon är inte bara en av de sötaste och underbaraste tjej, utan hon är också en av dem bästa sysslingar jag har i mitt liv, för jag älskar henne mycket, att jag inte kan beskriva. Jag finner inga ord.

Några dagar innan jag skulle åka till Sälen, ringde jag till min kusin för att gratta henne som fyllde år. Den som svarade i telefonen var Lejla så jag pratade med henne en liten stund. Innan hon gav luren till sin mamma som är min kusin som jag ville prata med, sa sötaste Lejla en varm mening som värmde mitt hjärta. Hennes mening fick mig att sakna henne och Eldar vilket jag alltid gör.

Lejla: Sabina! Jag saknar er jättemycket! Jag saknar dig, Ajla, Semi och dajo.


Hur ofta får man höra en sådan mening från ett barn som man inte träffar så ofta? Som man kanske inte ens träffar en gång om året. Och hur ofta får man höra en sådan mening från en familjemedlem? Det är inte många barn som skulle säga en sån mening. Men Lejla är en av dem. Hon kan säga till mig att hon älskar mig, och det vet jag att hon gör det. Hon kan säga till mig att hon saknar oss, och det vet jag att hon gör. Det är ett kärleksfullt barn. Det är en kärleksfull syssling jag har. Hon som är sju år, kan säga en sådan kärleksfull mening som inte mina två kusiner kan göra som är äldre än henne. Och när hon pratar med min mamma, frågar hon efter mig, Ajla och Armin - vad vi gör.

Jag har två riktiga sysslingar, och det är Lejla och Eldar. Sen har jag över 25 stycken "sysslingar" som är min mammas sysslingar men två av dem ser jag de inte som "sysslingar" utan sysslingar. Precis som Lejla och Eldar. Och det är Ramajana och Vanesa. De är också mina sysslingar. Och från Ramajana och Vanesa får jag höra att de saknar min syster och mig, samt att de älskar oss två. De är också kärleksfulla sysslingar!

Och inte sist. Min syster är världens bästa syster, och jag älskar henne otroligt mycket. Av hela mitt hjärta!


Kärlek till de fem <3


Kommentarer
Postat av: TinA

Ni visar en underbar kärlek för varandra. Det är så fint! :)



(F)

2010-03-09 @ 13:53:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

ja uss uss det är jobbigt, men får hoppas att jag kan lyckas att få något annat vore så grymt skönt :P

Nästa vecka jobbar jag ingenting, känns skönt.

Får se hur det känns, kanske kan jobba bara nån enstaka dag.



vad söt lejla är :)

Det var kul o träffa dig o tjejerna igår! :D

Kram!

2010-03-11 @ 22:41:45
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0