Rubriklös.

Varje morgon när jag ska vakna,  vill jag inte stiga upp på morgonen för att jag inte vill vara där.
Varje kväll när jag ska somna, ser jag inte fram emot nästa morgon för att vara där, där jag inte vill vara.

Det är inte lika roligt längre som det var i början. Det är inte samma känslan som jag hade i början, att jag såg fram emot, som jag inte gör längre utan jag får dåligt samvete. Snarare, att jag mår dåligt men det är bara tvinga sig själv för det är vad jag gör.

Och nu skulle jag vilja vara i Bosnien. Det är där jag behöver vara för här vill jag inte vara.


Kommentarer
Postat av: Sara

Naw, saknar dej med!!

Du får kanske dra ner lite på jobb?

SÅ du inte kör slut på dej själv.. man kan ju inte tvinga sig för mkt det låter inte så bra..

Tänker på dej varje dag!

Kanske ses på lördag? Annars e ja ledig på fredan:)

2010-05-12 @ 04:44:23
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

FInns det inte en chans att få det kännas bättre än att tvinga dig själv till något sugit? :( Ingen möjlighet att fixa?



(F)

2010-05-12 @ 07:00:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Gumman då, jobbigt att det ska kännas så :( finns det inget du kan göra åt det?



<3

2010-05-12 @ 10:07:57
Postat av: TinA

svar 1: Nej, jag ska försöka komma på i tid ifall nån försöker utnyttja min vänskap. :) Du får inte glömma bort det heller. Jag tyckte också att det var ett bra ordspråk. Jag läste det hos en tjej från Skottland vars twitter och youtube jag följer (hon lägger upp roliga filmer på sig själv där) och jag tyckte det var värt att nämnas även här i Sverige. :)

svar 2: TACK! :) Jag undrar lite vad som gjorde dig glad med designen; jag gissar på solen som lyser upp halva mitt ansikte ;)



(F)

2010-05-16 @ 21:31:29
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa det e ju så.. synd att det blir så mkt för dej!

Hoppas du får åka till ditt älskade Bosnien snart!



Vi får ta å ses snart;)

Kram!

2010-05-17 @ 17:55:43
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

Svar: Hehe, ja bilden blev bra om det gjorde dig glad :D det tycker jag absolut! =)

Haha nä det var inte lite jag diskade.. Jag samlar på mig lite disk och tar alltihopa på en gång. Jag gillar inte att ta ett glas, en tallrik och två bestick varje dag bara sådär. :P Haha ah corn flakesen behövde bli lite mer renare tyckte jag ;)

2010-05-22 @ 12:12:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0